Heldigital i den nye hverdagen
  • Samle inn all din informasjon digitalt
  • Dine notater på PC, telefon og nettbrett
  • Digitaliser papir med din lommeskanner
  • Samarbeid med kollegaer i felles notatblokk

 

Hvordan samle informasjon du trenger for å gjøre jobben på ett sted – og unngå å bruke tid på leting
  • Hvordan klippe artikler og annen informasjon fra nettsider til digitale arbeidsbøker
  • Innsamling av bilder, notater og dokumenter til rapporter og presentasjoner
  • Innsamling av Outlook epost- og møteinfo om kunder og prosjekter
  • Synkronisering med ulike enheter
  • Digitaliser notater fra tavle- og flipover i møtene enkelt og raskt

 

Hvordan arrangere gode møter uten å sende e-post
  • Oppretting av felles møtebok for team- og prosjektmøter med agenda, møtenotater, møtereferat og oppfølgingspunkter.
  • Oppfølging i OneNote oppgavelister og/eller med egne Outlook-oppgaver.
  • Planlegging og gjennomføring av eksterne møter med dokumentasjon og oppfølging.

 

Arbeid og samarbeid om planer og gjennomføring av dem
  • Oppretting av notatblokker for strategi, aktivitetsplaner, prosjekter og annet samarbeide. Del dem med kolleger og eksterne samarbeidspartnere
  • Arbeid med og samarbeid om aktiviteter i OneNote
  • Overfør oppgaver fra aktivitetsplan til Outlook oppgaver for oppfølging av egne oppgaver, eller bruk OneNote tagging av oppgaver for oppfølging
  • Hvordan lage smarte maler og sjekklister for oppfølging på telefon og nettbrett

 

Smart arbeid og samarbeid i prosjekter
  • Følg opp dine aktiviteter i Outlook
  • Planlegg og følg opp møter i digital møtebok
  • Effektiviser møteserier med felles møtebok
  • Hvordan finne alt innhold i alle notatblokker på sekunder