Heldigital i den nye hverdagen
- Samle inn all din informasjon digitalt
- Dine notater på PC, telefon og nettbrett
- Digitaliser papir med din lommeskanner
- Samarbeid med kollegaer i felles notatblokk
Hvordan samle informasjon du trenger for å gjøre jobben på ett sted – og unngå å bruke tid på leting
- Hvordan klippe artikler og annen informasjon fra nettsider til digitale arbeidsbøker
- Innsamling av bilder, notater og dokumenter til rapporter og presentasjoner
- Innsamling av Outlook epost- og møteinfo om kunder og prosjekter
- Synkronisering med ulike enheter
- Digitaliser notater fra tavle- og flipover i møtene enkelt og raskt
Hvordan arrangere gode møter uten å sende e-post
- Oppretting av felles møtebok for team- og prosjektmøter med agenda, møtenotater, møtereferat og oppfølgingspunkter.
- Oppfølging i OneNote oppgavelister og/eller med egne Outlook-oppgaver.
- Planlegging og gjennomføring av eksterne møter med dokumentasjon og oppfølging.
Arbeid og samarbeid om planer og gjennomføring av dem
- Oppretting av notatblokker for strategi, aktivitetsplaner, prosjekter og annet samarbeide. Del dem med kolleger og eksterne samarbeidspartnere
- Arbeid med og samarbeid om aktiviteter i OneNote
- Overfør oppgaver fra aktivitetsplan til Outlook oppgaver for oppfølging av egne oppgaver, eller bruk OneNote tagging av oppgaver for oppfølging
- Hvordan lage smarte maler og sjekklister for oppfølging på telefon og nettbrett
Smart arbeid og samarbeid i prosjekter
- Følg opp dine aktiviteter i Outlook
- Planlegg og følg opp møter i digital møtebok
- Effektiviser møteserier med felles møtebok
- Hvordan finne alt innhold i alle notatblokker på sekunder